Особливості іконопису у ранній Київській церкві
Ключові слова:
Українське сакральне мистецтво, іконопис, Київська церква, церковне мистецтво, малярство, іконаАнотація
За тисячолітній період християнства український народ досяг вершини церковної архітектури, малярства, орнаментальної та об’ємної пластики, вітражного мистецтва, церковного спорядження. Отримавши свій високий розвиток у часи визвольної доби, церковне мистецтво в часи лихоліть було чи не єдиним вогнищем культури нашого народу. У храмі зосереджувався увесь синтез мистецтва. Це мистецтво творили талановиті люди у монастирських келіях, іконописних майстернях.
##submission.downloads##
Опубліковано
20.12.2010
Як цитувати
Грабик, В. (2010). Особливості іконопису у ранній Київській церкві. Добрий Пастир: науковий вісник Івано-Франківської академії Івана Золотоустого. Богослов’я. Філософія. Історія, (3), 200–224. вилучено із https://journal.ifaiz.edu.ua/index.php/gp/article/view/310
Номер
Розділ
Статті