Релігійно-філософські засади розвитку іконографії у Київській Русі

Автор(и)

  • Юрій Максим’юк Івано-Франківський богословський університет імені св. Івана Золотоустого

DOI:

https://doi.org/10.52761/2522-1558.2019.14.13

Ключові слова:

символіка ікони, руські зодчі, богородичні ікони

Анотація

У статті розкрито світоглядне підґрунтя виникнення іконописання в Київській Русі, проаналізовано вплив візантійської іконописної школи на становлення автентичного києворуського сакрального живопису, з’ясовано роль монастирів як осередків малярства та іконографії.

Посилання

Богуш Т. Історія релігій в Україні. Науковий щорічник / Т. Богуш. – Львів, 2007. – кн. 2. – 508 с.

Бычков В. В. Византийская эстетика. Теоретические проблемы / В. В. Бычков. – М.: Искусство, 1977. – 199 c.

Давня українська ікона із приватних збірок / Упорядники О.Сидор, Т.Лозинський. — К.: Родовід, 2003. — 334 с.

Києво - Печерський Патерик. - Львів: Свічадо, 2001. - 192 с.

Мороз М. Українська ікона: християнське мистецтво ХІ-XV ст. / М. Мороз // Пам’ятки України. – 1990. – № 3. – С. 48-57.

Овсійчук В. Українське малярство X-XVIII століть. Проблеми кольору: [наукове видання Інституту народознавства НАН України] / В. А. Овсійчук. – Львів, 1996. – 479 с.

Степовик Д. Історія української ікони Х-ХХ століть / Д. Степовик. – Київ: Либідь, 1996. – 436 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.01.2020

Як цитувати

Максим’юк, Ю. (2020). Релігійно-філософські засади розвитку іконографії у Київській Русі. "Добрий Пастир&Quot;, (14), 135–143. https://doi.org/10.52761/2522-1558.2019.14.13